Реализован семинар „Индивидуализација и диференцијација као модел наставне праксе“ у нашој школи
У просторијама наше школе, 17. и 18. октобра одржан је семинар „Индивидуализација и диференцијација као модел наставне праксе“ коме је присуствовало 28 наставника и учитеља.
Циљеви програма:
- Развој и примена модела диференциране наставе у школи
- Усавршавање знања и развој вештина наставног особља за диференцирано планирање и програмирање наставе
- Усавршавање наставног особља за детекцију и идентификацију индивидуалних карактеристика, способности и потенцијала ученика
- Развијање вештина наставног особља за тимско планирање и израду индивидуалног плана подршке ученику
Узимајући у обзир чињеницу да се велики број деце са сметњама у развоју и специфичним сметњама у учењу већ налази у редовним школама, наглашавамо значај примене овог програма стручног усавршавања за наставнике разредне и предметне наставе и стручне сараднике наше школе. Садржај програма наглашава рад са ученицима различитих способности и различитих потреба у образовању.
Програм је акредитован од стране Завода за унапређивање образовања и васпитања и Министарства просвете, науке и технолошког развоја Републике Србије – Каталог програма сталног стручног усавршавања наставника, васпитача и стручних сарадника за школску 2014/15. и 2015/16. годину, област деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању, под бројем 286). Програм носи 16 сати стручног усавршавања.